Prama implant was born from the cleverness of an Italian clinician and it is manufactured in Italy by a Company that has always had quality as its key point

Sweden & Martina

شرکت Sweden & Martina به عنوان بزرگترین شرکت سهامی خاص دنیا در حوزه ی تحقیق ، توسعه و تولید ایمپلنت های دندانی و راهکارهای دیجیتال ایمپلنتولوژی و ارتودنسی با نزدیک به نیم قرن سابقه در این حوزه به عنوان شرکتی صاحب سبک و پیشرو همواره توانسته است تحسین معتبرترین انجمن های علمی و دانشگاهی دنیا را همراه خود داشته باشد.

وجه تمایز ، به روز رسانی و بهبود محصولات و همکاری با معتبرترین دانشگاه های دنیا باعث شده است که با محصولات جدید خود همواره تفکر و باورهای سنتی را با تکیه بر مطالعات علمی تایید شده به چالش بکشد و همین امر موجب محبوبیت این برند با اصالت خصوصا در بازار کیفیت و نوآوری محور کشورهای توسعه یافته همچون ایالات متحده ، بریتانیا ، تمامی کشورهای حوزه ی اتحادیه اروپا و ژاپن گردد.

 

این شرکت به عنوان تولیدکننده یکی از بهترین ایمپلنت های دنیا بیشترین سهم بازار در کشور ایتالیا ، انگلستان و اسپانیا را داراست. همچنین به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار ایمپلنت آمریکا ، فرانسه ، ژاپن ، اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی همیشه در معرض توجه کانون های علمی دندانپزشکی جهان بوده است. با معرفی ایمپلنت Prama اقبال به این برند با اصالت که تولید کننده اولین و تنها نوع ایمپلنت Intramucosal جهان میباشد ، بیش از پیش بیشتر شده است . کیفیت بالا و تفاوت سطح طرح درمان قابل انجام با این نوع ایمپلنت به تمامی اساتید دندانپزشکی دانشگاه های معتبر دنیا اثبات شده است

MISSION

Concrete backing for dentists, with refined and technological solutions, obtained thanks to painstaking scientific study and ongoing research, distinguished by a high degree of flexibility and speedy intervention.

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آراز طب آسیا میباشد.